Tuesday, November 24, 2009

ceriter2...

uwaa....tak nak sedey2 lagi..janji tau julie...tabah..tabah...dan tabah lagi...ko ader ramai lagi yang sayang kau kat dunia ni....ko ada ramai kawan sbenarnyer..(yala..hahahha....)...act da lepas bacer blog kwn...kawan pada kawan. dan kawan pada kawan lagi..tau ceriter dorg...huhuh..boleh mengubat hati jugak ek?huhu...hmm...yala..baru2 neh...tau psl KPLI...juz amek calon KIV...for me yg tak dapat....of course rase its unfair...VERY act....mana buleh gitu...they cannot just put away our opportunity....mana tau...exam skrg kalau ada....kami boleh buat yg terbaek..malah lagi baek dari calon KIv yang ada....but that s lumrah dunia...mana2 pon....memang xadil...utk pujuk hati sendiri...kita boleh ingat kalimah..."mungkin ada hikmah di sebaliknya".....xsuka apa yang berlaku pon...kene terima jugak.....deep down inside..."bagus....INI TIDAK ADIL!(dialog dlm tiga abdul...p ramlee)..
hmm..skrg raya haji da semakin tiba....kakak2 ku...da ramai yg sampai rumah aku malam tadi...yang paling best.....lauk sure best punyer!!!!banyak makanan..walopon aku neh jenis xmkn byk...(tangki kecik maa...)makan je...buang..makan je...buang.....setengah org ckp..bagusla tuh....tapi bagi aku yg beratnyer 44kg.....aduih...cmne mo tahan xnk buang neh....huhuhuh....manusia mmg xbersyukur....tapi betolla...berat target mo 50 kg....baru syiok...
tapi kalo makan ramai2....xselera leh ader selera....berebut makanan kegemaran..cthnya ayam....drumstick menjadi kegilaan di rumah aku....sapa cepat,dia dptler....

3 comments:

  1. pe yg pnjg nagt entri mu kali neh
    ni wat aku jadik sedey nie

    ReplyDelete
  2. hmm....idup aku sedey sokmo...pjg gane2 pom..msti entri sedey...

    ReplyDelete