Wednesday, November 11, 2009

HMM.....

diam seribu bahasa
gantung tak bertali
mungkin peribahase neh tak sesuai untuk aku gunakan
dalam situasi yang aku hadapi
tapi biarlah
aku nak gune untuk diri aku sendiri

perit
kecewa
clueless
bnercampur aduk skali pe yang aku raser
tolongla..
macam mane nak bg normal blk
perasaan neh
nak buat mcm xpernah berlaku
tapi i kept thinking of it

apa salah aku?
kenapa?
what should i do?
banyak sgt soalan dalam fikiran aku skrg
soalan-soalan tuh tak pernah terjawab
i have seek for the answers
tapi xpernah jumpe

ko kene tabah
cekal
kuat semangat
jangan jadi bodoh
its not like its the end of the world
kata-kata semangat yang aku terima
terima kasih kat family aku n kawan2

yg penting skrg
kene mule hidup baru
walopon yg lame neh terus menghantui

aku terima...

No comments:

Post a Comment